Fandom

Lostpedia

All The Best Cowboys Have Daddy Issues

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

  Zagubieni: Sezon 1 (Centryczne) 2 >   3 >>   4 >>>   5 >>>>   6 >>>>>  
#01 Pilot: Part 1 #10 Raised by Another #19 Deus Ex Machina
#02 Pilot: Part 2 #11 All The Best Cowboys Have Daddy Issues #20 Do No Harm
#03 Tabula Rasa #12 Whatever the Case May Be --- Lost: The Journey
(powtórka)
#04 Walkabout #13 Hearts and Minds #21 The Greater Good
#05 White Rabbit #14 Special #22 Born to Run
#06 House of the Rising Sun
(Sun)
#15 Homecoming #23 Exodus: Part 1
(Różne)
#07 The Moth #16 Outlaws #24 Exodus: Part 2
(Różne)
#08 Confidence Man #17 ...In Translation
(Jin)
#25 Exodus: Part 3
(Różne)
#09 Solitary #18 Numbers

Opis

Hurley wyjawił innym rozbitkom, że Ethana Roma nie było na liście pasażerów. Jack i Locke wyruszają na poszukiwanie Charliego i Claire. W dżungli znajdują torbę Littleton i ślady wskazujące na to, że dziewczyna i chłopak zostali porwani. Doktor nawołuje dwójkę, lecz Locke go uspokaja, chce wrócić do jaskiń i zorganizować poszukiwania, jednak Shephard sam wyrusza za porwanymi rozbitkami.

Przenosimy się do szpitala, gdzie Jack operuje kobietę. Po śmierci pacjentki, ordynator chirurgii prosi go, aby podał czas zgonu, lecz doktor jest zdeterminowany i nie chce zakończyć reanimować kobiety.

W obozie Locke gromadzi swoje rzeczy i wyrusza wraz z Kate i Boonem, aby dogonić Jacka. Po drodze spotykają Michaela, który oferuje Locke’owi swoją pomoc, lecz mężczyzna odmawia i tłumaczy mu, że więcej osób tylko spowolni grupę. Gdy Michael upiera się przy swojej ofercie, Locke sugeruje mu by utworzył drugą grupę poszukująca. Jednocześnie informuje, iz wyrusza na północ i proponuje Michaelowi obranie kierunku południowego ("Go south"). Carnoskóry Michael, przewrażliwiony na punkcie aspektów rasowch, odczytuje frazę użytą przez Locke jako napastliwą (Południe USA do niedawna bardzo konserwatywne rasowo). Widzimy Jacka, mężczyzna zabłądził i nie umie odnaleźć śladów.

W retrospekcji widzimy doktora wpatrującego się w ciało pacjentki. Ordynator oddziału jest zły, że Shephard wtargnął na salę operacyjną i zaczął operować jego pacjentkę. Jack mówi mu, że pewna pielęgniarka powiedziała mu, że ręce lekarza trzęsły się. „Ile dzisiaj wypiłeś, tato?” - pyta się go Jack. Uważa, że przyczyną śmierci kobiety było przecięcie przez ojca tętnicy.

Kate, Locke i Boone znajdują kręcącego się w kółko Jacka. Locke mówi chirurgowi, aby wrócił do obozu i opatrzył nogę Sayida, on jednak nie daje za wygraną i nadal chce szukać Ethana i porwanych przez niego rozbitków. W jaskiniach Michael mówi Hurleyowi, że pójdzie z paroma rozbitkami na południe w poszukiwaniu Claire i Charliego, prosi go aby popilnował jego syna, Walta.

Tym czasem, w dżungli Locke planuję zrobić odpoczynek. Kate i Jack odchodzą, doktor żali się jej, że nie uwierzył Claire, gdy mówiła że jest w niebezpieczeństwie. Locke krzyczy, aby przyszli coś zobaczyć, mężczyzna znalazł kawałek plastra z palca Charliego, doktor mówi im, że chłopak zostawia im ślady, podążają za nimi, aż znajdują dwie drogi, jedną podąża Jack i Kate, drugą Locke z Boonem. Sawyer rozmawia z Waltem, chłopak mówi mu, że Ethan porwał Charlie'go i Claire. James dowiaduje się też od niego, że Sayid wrócił do obozu.

Ojciec Jacka prosi go by podpisał dokument, w którym napisane jest, że pacjentka zmarła w skutek odniesionych obrażeń. Po długich namowach ojca Jack godzi się podpisać dokument. Christian Shephard obiecuje mu, że tego typu wypadek już więcej się nie powtórzy.

Sawyer idzie do jaskiń po swoje antybiotyki. Spotyka tam rannego Sayida i mówi mu, że ktoś mniej wspaniałomyślny odegrałby się teraz na bezbronnym mężczyźnie. Irakijczyk opowiada mu, że w był przetrzymywany przez Francuzkę, której sygnał wyłapali przez czarną skrzynkę. Francuzka mówiła mu o innych ludziach mieszkających na Wyspie. Hugo i Walt grają w backgammon, w przeciwieństwie do Hurleya, któremu bardzo źle idzie, Walt po kolei rzuca potrzebne liczby. Po przegranej rozgrywce Reyes jest winny chłopakowi 20 tysięcy dolarów.

W dżungli Locke mówi Boone'owi, mówi chłopakowi, że za minutę zacznie padać. Prognoza sprawdza się. Jack i Kate znajdują kolejne znaki od Charliego. Nagle słyszą krzyki i doktor puszcza się pędem w ich stronę, dziewczyna zostaje w tyle. Doktor poślizguje się i gdy chce się podnieść Ethan przydeptuje mu brzuch, mówiąc że jeśli nie przestaną go śledzić zabije Charliego. Zaczynają się bić, lecz Ethan radzący sobie o wiele lepiej zwycięża chirurga i oddala się.

Przenosimy się do szpitala, gdzie mąż zmarłej pacjentki rozmawia z ojcem Jacka, mężczyzna grozi szpitalowi sądem.

Kate znajduje nieprzytomnego Jacka. Dziewczyna nie pozwala mu iść za Ethanem, uważa że doktor nie poradzi sobie z nim po raz drugi.

W szpitalu prowadzone jest dochodzenie w sprawie śmierci pacjentki. Christian tłumaczy, że pomimo udzielenia pomocy, kobiety nie dało się uratować. Potwierdza też, że został poinformowany o tym, że była ona w ciąży. Jack chce zmienić swoje oświadczenie. Uważa, że dziewczyna zmarła na skutek błędu jego ojca, który operował ją pod wpływem alkoholu.

Kate i Jack znajdują Charlie'go powieszonego za szyję na drzewie. Doktor podbiega do chłopaka i podnosi go, aby obluzować węzeł wokół szyi, a dziewczyna wchodzi po drzewie, aby odciąć linę. Chirurg próbuje reanimować go. Po pewnym czasie odzyskuje przytomność. W obozie Charlie wcale się nie odzywa, mówi tylko Jackowi, że Ethan chciał porwać tylko Claire.

Tymczasem, Locke i Boone znajdują w dżungli stalowy właz wystający z ziemi...

Ciekawostki

  • Claire, Jin i Sun nie pojawiają się w tym odcinku.
  • Premierową emisję odcinka oglądało prawie 19 mln ludzi w USA, co dało ABC najwiekszą oglądalność tego wieczoru spośród wszystkich stacji.

Cytaty

Walt: Jesteś mi winien 20 tysięcy $.
Hurley: Dostaniesz je.

Boone: Czym się pan zajmuje w prawdziwym świecie?
Locke: Mów mi John.
Boone: John.
Locke: Może zgadniesz?
Boone: Wypychacz zwierząt albo płatny zabójca.
Locke: Byłem... urzędnikiem w fabryce pudełek.
Boone: Fabryce pudełek?
Locke: Produkowali pudełka.
Boone: Akurat.

Galeria

Linki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki