FANDOM

Ekran

Po środku znajduje się filmik lub pole do wykonywanie zadania, po prawej przyciski nawigacyjne u dołu strony pole logowania i tym podobne.

O czym jest historia?

Sam jest byłym pracownikiem Oceanic Airlines. Jego partnerka Sonya była na pokładzie zaginionego lotu 815. Oceanic zawiesił poszukiwania wraku samolotu, ale Sam jest zdeterminowany, aby rozwiązać zagadkę niezależnie od kosztów, jakie musiał by ponieść. Jego poszukiwania zawiodą go w niezwykłą podróż do niespodziewanych miejsc.

Jak gracz bierze udział w historii?

Historia Sama będzie rozwijać się przez pięć tygodni na Find815.com. Materiały dotyczące fabuły będą udostępniane od poniedziałku do piątku w każdym tygodniu. Aby móc podążać wraz z historią Sama wystarczy, że się zarejestrujesz na Find815.

Czym jest rozdział?

Rozdział jest to tydzień obfitujący w wartościowe materiały. Są tam Story Activity, Clue Hunt, Video-Diary oraz gracz ma nie codzienną możliwość dostępu do poczty internetowej Sama oraz stron internetowych i skrzynki głosowej w telefonie.

Czym jest Story Activity?

Story activity jest to nowy sposób opowiadania historii. Jest to historia, która wymaga od ciebie, widza, wykonania określonego zadania, aby móc kontynuować ciąg zdarzeń. Dla przykładu w rozdziale pierwszym musisz szczegółowo przestudiować tajemnicze zdjęcie Sonya, aby móc kontynuować historię. Kiedy to zrobisz to nie tylko dowiesz się, dlaczego Sam był taki podejrzliwy, ale również, dowiesz się, co on zamierza zrobić w tym kierunku. Każdy Story Activity będzie testował cię w różny sposób (zmysł obserwacji, zręczność, logikę itp.) Zawsze jest jedno na tydzień.

Czy muszę wykonać każde zadanie, aby zobaczyć zakończenie Story Activity?

Tak, ale nie przejmuj się. To może ciężkie, ale nie nie możliwe. Wystarczy odrobina wytrwałości i cierpliwości. Jeśli będzie ci naprawdę trudno wystarczy, że odwiedzisz forum, którego link zamieszczony jest u dołu strony. Ktoś na pewno ci pomoże.

Czy muszę się rejestrować?

Nie, ale jest to zalecane. Rejestracja daje ci pewność, że będziesz mógł na bieżąco śledzić historie od momentu w którym właśnie jesteś na KAŻDYM komputerze. Jeśli się nie zarejestrujesz a będziesz miał włączone zachowywanie cookies w twojej przeglądarce, będziesz miał jedynie szanse śledzić historię na jednym komputerze i tylko dla jednego użytkownika.

Czy potrzebuję coockies?

Nie, ale zalecamy je. Jeśli nie jesteś zarejestrowany a będziesz czyścił pamięć przeglądarki (cookies) to niestety, ale za każdym razem twój licznik postępu będzie się zerował, dlatego zalecamy zarejestrowanie na Find815.

Czym jest Clue Hunt (poszukiwanie wskazówek)?

Clue hunt zabiera cię za każdym razem w nowe, nie znane miejsce związane z Zagubionymi, w poszukiwaniu wskazówek sezonu 4. Każde miejsce będzie zawierało wskazówki związane z każdym z trzech sezonów Zagubionych. Aby je odnaleźć przyjże się miejscu poszukiwań i kliknij na cokolwiek, co wydaje Ci się związane z serialem z Lost.

Jak odnaleźć wskazówki do sezonu czwartego?

Kiedy odnajdziesz wskazówki z pierwszych trzech sezonów Lost, czwarta wskazówka będzie odblokowana? Kiedy na nią klikniesz będziesz odsyłany do jednej z zaprzyjaźnionych stron, aby wykonać jakieś ciekawe zadnie związane z historią Sama. Po wykonaniu takiego zadania otrzymasz informacje na temat najnowszego sezonu. Wpisz ją w pole na stronie Find815 a otrzymasz ekskluzywną wskazówkę dotyczącą sezonu 4.

Czym jest Video Diary (wideo-pamiętnik)?

W każdym tygodniu Sam kontynuuje swój Wideo-Pamiętnik. Sam mówi w nim o swoich aktualnych postępach. Aby obejrzeć aktualne ujęcia z pamiętnika Sama wystarczy, że klikniesz na jego kamerę umieszczoną na biurku.

Czym jest My Progress (licznik postępu )?

Dzięki licznikowi jesteś w stanie prześledzić, jakie części historii Find815 już ukończyłeś. Licznik zawiera Story activites, Video Diaries, Clue hunts, oraz wiadomości email Sama, odsłonięte strony internetowe i wiadomości głosowe w komórce. Licznik zawiera informacje ile oraz jakie partie będą jeszcze odsłonięte. Aby móc z niego korzystać musisz mieć włączone cookies jak również być zarejestrowanym.

Czym jest Story So Far?

Strona daje ci możliwość sprawdzenia, jakie części Find815 są aktualnie odsłonięte. Daje Ci też możliwość powrócenia do części, którą chciałbyś obejrzeć jeszcze raz.

Czym jest Biurko Sama(Sams Desk)?

Z biurka Sama masz dojście do jego wideo-pamiętnika(kamera), jego skrzynki głosowej (komórka), oraz jego e-maili i przeglądarki internetowej (laptop), masz również dostęp do notatnika gdzie Sam posiada informacje o poszczególnych pasażerach Lotu 815.

Jak często strona aktualizowana jest nowymi materiałami?

Strona Find815 zawiera codzienne aktualizacje, 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Licznik u dołu strony (Story Continues) wskazuje ile czasu zostało do udostępnienia następnej części fabuły.

Czym jest licznik czasu do kontynuacji (Story Continues)?

Licznik znajduje się w prawym dolny rogu w polu nawigacyjnym strony i wyświetla pozostały czas do udostępnienia następnej części historii na Find815.

Kiedy historia się kończy?

Historia kończy się 31 stycznia dwie godziny przed premierą nowego sezonu Zagubionych. Będzie istniała możliwość odwiedzenia strony przez osiem tygodni po premierze.

Czy muszę zaczynać od początku historii?

Nie. Historie Find815 możesz zacząć, od którego momentu chcesz. Zalecamy jednak abyś zaczął ją od początku.

Jak mam zacząć od początku?

Użyj przycisku Story So Far w prawej części zarządzania stroną. Będziesz tam mógł wybrać interesujący Cię fragment historii.

Czy mogę obejrzeć dany rozdział jeszcze raz?

Oczywiście, wystarczy kliknąć na przycisk Story So Far i przejść do interesującego cię rozdziału.

Co mam zrobić, jeśli zapomniałem swoje hasło?

Wystarczy, że klikniesz na My Account, a następnie kliknij na Forgot My Password i postępuj według instrukcji.

Czym jest strona Flickr?

Jest to strona, która umożliwia ci wydrukowanie loga strony Find815 a następnie umieszczenie go na swoim T-shirtcie. Następnie możesz tam wysłać swoje zdjęcie z takim t-shirtem.

Gdzie mogę kierować się po pomoc techniczną lub zgłaszać ewentualne wątpliwości?

Można je zgłaszać na forum poświęconym Find815 oraz na stronach partnerów programu (Amerykańskich i Australijskich).

Co z polityką prywatności?

Jako autorzy Find815 przestrzegamy i zamieszczamy zasady takowej (do przejrzenia na stronie Find815).

Opracowane na podstawie informacji zawartych na stronie Find815 Help file.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki