Fandom

Lostpedia

Galaga

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij
TheSubmarine.png

Logo obsługujących łódź.

3x16 łódź podwodna.jpg

Juliet przypływa na wyspę (One of Us)

Lockeexplose.jpg

Locke wysadza łódź(The Man From Tallahassee)

Submarine3x20.JPG

(The Man Behind the Curtain)

Łódź podwodna wspomniana jest w odcinku Every Man for Himself, jednak nie zobaczyliśmy jej. Natomiast w odcinku Par Avion, Mikhail mówi, ze na wyspę przypłynął łodzią podwodną, to wzbudza zainteresowanie Locke'a. W odcinku The Man From Tallahassee Locke chce, żeby Ben zaprowadził go do niej, lecz Linus nie zgadza się. Dopiero kiedy Locke bierze jego córkę za zakładniczkę Ben zgadza się go zaprowadzić, lecz John woli iść z Alex, ponieważ Ben będzie go spowalniał. John dociera do przystani w której jest łódź i wchodzi do niej, następnie zostaje przyłapany przez Innych i złapany, po chwili mówi "Przepraszam Jack" i łódź wybucha. Kolejny raz łódź widzimy w flashbackach Juliet w odcinku One of Us kiedy Juliet przypływa na wyspę. W odcinku The Man Behind the Curtain też w flashbackach widzimy Rogera i Młodego Bena jak przypływają na wyspę do pracy w DHARMA Initiative. Możliwe jest, ze Ethan użył lodzi aby zabić Scotta. Łódź podwodna jest zniszczona i kolejną okazją, aby ją zobaczyć to tylko retrospekcje czyjegoś z bohaterów.

Zobacz także: Przystań łodzi podwodnej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki