FANDOM

Herarat aviation logo

Logo "Herarat Aviation" (One of Us)

Herarat Aviation to linie lotnicze, z których usług skorzystała Juliet Burke, by dostać się w miejsce, gdzie miała wykonywać badania dla Mittelos Bioscience. Lotnisko "Herarat Aviation" ukazane w One of Us jest prawdopodobnie zlokalizowane w okolicach Miami. Na terminalu lotniczym Richard Alpert i Ethan Rom podali Juliet silny środek uspokajający w szklance z sokiem pomarańczowym, argumentując to "dosyć intensywną podróżą", która ją czeka. Po krótkiej chwili wahania i protestów, Juliet podporządkowała się, wypiła środek i niemalże natychmiast straciła przytomność. W następnej scenie Juliet budzi się w łodzi podwodnej już cumującej do przystani na wyspie.

Juliet, Richard i Ethan odbyli prawdopodobnie podróż samolotem na zachodnie wybrzeże (okolice Portland), gdzie przesiedli się na łódź podwodną, którą to dopłynęli do samej wyspy. Szczegóły podróży nie są jednak do końca jasne.

Ciekawostki

  • "Herarat" jest anagramem "Earhart"; Amelia Earhart była lotnikiem, który zaginął lecąc nad Pacyfikiem w 1937 roku.
  • Logo "Herarat Aviation" przypomina potrojone logo firmy "Nike"; W mitologii greckiej Nike była boginią zwycięstwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki