FANDOM

Pojawienie się

Stacja Łabędź

Hieroglyphs.jpeg

Hieroglify na liczniku w stacji Łabędź

Hieroglify w tej stacji pojawiają się gdy zegar dojdzie do zera. Po raz pierwszy widzimy je gdy Locke nie przycisnął klawisza "EXECUTE". Później hieroglify są wspomniane przez Bena.

Według do Listy Znaków Gardinera, hieroglify ukazujące się w stacji, to znaki S29, Z7, U29, G1 i Z6. Po zamienieniu znaku U29 na U28 cała sekwencja otrzymuje znaczenie związane ze śmiercią. Hieroglify można przetłumaczyć jako "umieranie" lub "zaświaty".

Ruiny

Ruiny prawdopodobnie są budowlą starożytnych egipcjan. Możemy na nich zauważyć różne Hieroglify. Są one podobne do tych w stacji Łabędź.

Posąg

Na posągu nie możemy zauważyć hieroglifów. Ale postać zbudowana prawdopodobnie także przez Egipcjan trzyma starożytny krzyż Ankh, który jest jednym z hieroglifów.

Koło

Na zamarźniętym kole widnieje bardzo dużo hieroglifów. Szczególnie na kolumnie obok koła.

Drzwi Bena

Na drzwiach Bena także znajduje się dużo hieroglifów podobnych do tych w stacji Łabędź. W dodatku do Sezonu 4 możemy przyjrzeć się im.

Mur Światyni

Na murze i w środku muru jest cała gromada tajemniczych znaków. Na wewnętrznej częsci muru Światyni możemy zauważyć 3 z 5 hieroglifów z stacji Łabędź.

Fakty

  • Hieroglify z egipskiego tłumaczenia oznaczają "powodować śmierć" lub "zostać zabitym".
Wiki.png Ten artykuł jest tylko zalążkiem
Możesz pomóc Lostpedii rozszerzając go

Więcej z Fandomu

Losowa wiki