FANDOM

Ho"oulu La - hui dokument był jednym z wielu dokumentów znalezionych w DharmaBus wraz z mapą drogową i Rogerem. Dokument ma "Ho"oulu La - hui" jako nagłówek obok jakiegoś rodzaju loga i okazuje się, być notatką służbową od kogoś nazwanego Susan.

Koordynator scenariusza Gregg Nations potwierdził, że dokument był po prostu zwykłą dekoracją z żadnym odniesieniem do świata lost.

Transkrypcja

Ho'oulu Lahui Pahoa, CZEŚĆ Ho'oulu Lahui, edukacyjna nie obliczona na zysk organizacja na Hawajach mająca uwiecznić kulturalne tradycje i praktyki starożytnych Hawajczyków. Przez obejmowanie tradycyjnych pojęć i łączenie ich z nowoczesnymi technologiami, jej cel jest możliwą do dźwignięcia ciężaru społecznością żyjącą w harmonii z środowiskiem. 600 akrów(?)przybrzeżnej ziemi organizacji zawiera starożytną Hawajską wieś, która serwuje nam kulturalne i środowiskowe centrum nauki. Spółka Ho'oulu Lahui z Charter Public La oka Kua szkoła zawiera plany dla pierwszch całkowicie wyjątkowej słonecznej szkoły w stanie Hawajów. Ho'oulu Lahui jest wzorowym środowiskowym modelem dla edukacyjnych agencji.

Ciekawostki

  • Hej"oulu La - hui znaczy po hawajsku "podnosić naród" lub "wyhodować gatunek".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki