Fandom

Lostpedia

Howard L. Zukerman

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Howard L. Zukerman był zamożnym brytyjskim producentem amerykańskiego serialu pt. "Expose". Mieszkał we wspaniałej posiadłości w Sydney z aktualną wtedy żoną. Wielokrotnie był żonaty. Miał romans z gwiazdą "Expose", Nikki.

Howard został zamordowany 18.09.2004 roku w swoim domu. Jego śmierć była wynikiem zaplanowanego otrucia. Dokonanał tego niedawno zatrudniony tam kucharz Paulo, który był w zmowie z Nikki (wtedy jego dziewczyną). Aktorka i Howard jedli w jadalni posiłek. Do stołu podawał Paulo. Gospodarz częstował Nikki słodką bułeczką. W koszyku z pieczywem czaił się... naszyjnik. Nikki sięgnęła po niego, kiedy Howard zaczął się dusić i padnął nieżywy na oparcie krzesła. Śmierć producenta była szeroko opisywana w gazetach, jednak nie ujawniono przyczyny jego zgonu.

Paulo i Nikki zabili Zukermana w celu zdobycia klucza do sejfu, który nosił nawinięty na łańcuszek na szyi. W sejfie znajdował się woreczek z diamentami wartymi około 8 milionów dolarówi. Kryształy były ukryte w rosyjskiej matrioszce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki