FANDOM

Jedzenie na Wyspie pochodziło przede wszystkim z zapasów, które pozostawiła po sobie Inicjatywa DHARMA. Ponadto zarówno Inni jak i różni rozbitkowie zdobywali jedzenie, które oferowała sama Wyspa, czyli owoce, ryby, mięso dzików. Ocaleni z lotu 815 oraz Desmond Hume korzystali między innymi z pożywienia ze stacji Łabędź.

Pochodzenie

Większość jedzenia rozbitków pochodzi z bunkrów Dharmy, Baraków oraz innych siedzib Innych. Z każdym odcinkiem maleje liczba produktów nabytych w dżungli co jest spowodowane odkrywaniem coraz to nowych miejsc na Wyspie z dużymi zapasami jedzenia.

Historia

Sezon 1

  • Jedzenie pochodzi z wraku samolotu oraz z dżungli.
  • Głównym dostarczycielem jedzenia jest Locke a z czasem także i Boone którzy pod pretekstem polowań udają się do dżungli odkopywać Właz.
  • Podobna sytuacja panuje w ekipie "ogonowców" u których głównie poluje Eko, Goodwin, Ana-Lucia i Nathan.

Sezon 2

  • Jedzenie pochodzi ze stacji Łabędź.
    • Transportem jedzenia zajmuje się Hurley.

Sezon 3

  • Jedzenie pochodzi cały czas z "Łabędzia" i innych miejsc powiązanych z Dharmą odkrytych na Wyspie.

Sezon 4

  • Grupa Locke'a ma jedzenie z Baraków w których przebywa.
  • Grupa Jacka żywi się pozostałościami z "Łabędzia" oraz owocami.

Sezon 5

  • Po trafieniu do lat 70' rozbitkowie, którzy zostali członkami Inicjatywy DHARMA żywili się jej pożywieniem.

Sezon 6

  • Po powrocie do 2007 roku rozbitkowie korzystali ze stołówki w świątyni.
  • Później byli skazani na resztki z kuchni obozowej na plaży i własne zdobycze upolowane/zebrane na Wyspie

Ciekawostki

  • Półki z jedzeniem znajdujące się na plaży zajmują centralne miejsce w obozie rozbitków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki