Fandom

Lostpedia

Kahana

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kahana - był to statek ratowniczy zakotwiczony około 80. mil morskich od wyspy. Nazwa jednostki widnieje na prawej burcie, widoczna gdy helikopter zbliża się do statku w odcinku The Constant. Ostatnim portem, który odwiedził przed wyprawą na Wyspę było Fidżi. Statek został wynajęty przez Charlesa Widmore'a. Wśród załogi frachtowca znajdował się rozbitek lotu 815, Michael Dawson posługujący się pseudonimem Kevin Johnson. Kahana została zniszczona w wyniku zdalnie zdetonowanych ładunków C4.

Frachtowiec1.jpg

Statek "Kahana" - widok z lotu ptaka

Opis Edytuj

800px-Kahana.jpg

Helikopter podchodzi do lądowania

Helikopterladuje.jpg

Helikopter ląduje na statku

"Kahana" prawdopodobnie służy jako statek do przewozu i lądowania helikopterów, ponieważ na jego pokładzie znajdują się 2 lądowiska. Pierwsze prawdopodobnie było przeznaczone dla helikoptera, który spadł do morza (leciała nim Naomi), a drugi dla śmigłowca pilotowanego przez Franka Lapidusa.

Misja Edytuj

Frachtowiec2.jpg

Tylna część frachtowca

Frachtowiec3.jpg

Przednia część frachtowca

Według wersji Naomi, statek został wynajęty przez Penelope Widmore i ma służyć do uratowania Desmonda i rozbitków lotu 815, ale prawdziwym zadaniem ekipy z transportowca jest odnaleźć wyspę, schwytać Benjamina Linusa oraz zabić pozostałe osoby na Wyspie na zlecenie Charlesa Widmore'a. Ekipa ratunkowa miała unieszkodliwić trujący gaz w stacji Sztorm, podczas gdy jednocześnie grupa najemników, dowodzona przez Keamy'ego, miała zaatakować Baraki, a potem udać się do Orchidei, by wypełnić zadania zapisane w zapasowym protokole.

Pomieszczenia na statku Edytuj

GÓRNY POKŁAD

  • 2 lądowiska
  • kabina kapitana

DOLNY POKŁAD

Ludzie na transportowcu Edytuj

Każdy z ekipy ratunkowej ma inne zadanie. Naomi Dorrit i kapitan Gault mieli za zadanie zlokalizować Wyspę. Zadaniem ekipy naukowców było unieszkodliwienie szkodliwego gazu w stacji Sztorm. Zadaniem najemników - schwytanie Benjamina Linusa i dostarczenie go do Charlesa Widmore'a żywego. Michael Dawson miał za zadanie sprawić, aby statek nie dopłynął do Wyspy, według rozkazów Benjamina Linusa. Frank Lapidus jako jedyny pilot miał za zadanie transportować ludzi z i na Wyspę.

LISTA PASAŻERÓW FRACHTOWCA
Obraz Tożsamość Rola Status Opis
Gault2.jpg
Kapitan Gault Kapitan Nie żyje Kapitan frachtowca, zabity przez Keamy'ego.
RAY.jpg
Ray Lekarz Nie żyje Minkowski był jego pacjentem. Badał Desmonda. Keamy poderżnął mu gardło. Wyłowiony przez rozbitków.
Michael-mini.jpg
Michael Dawson Szpieg Bena Nie żyje Zwerbowany na statek przez Toma jako majtek pokładowy, posługiwał się fałszywym imieniem Kevin Johnson
Minkowski.JPG
George Minkowski Oficer łączności Nie żyje Oficer łączności w transportowcu. Jako pierwszy skontaktował się z Jackiem. Z powodu choroby zostaje przywiązany do łóżka w sali medycznej. Umiera na tętniak mózgu, spowodowany przebłyskami podobnymi do tych, które miewał Desmond.
Jeff.JPG
Jeff Mechanik Nie żyje Naprawia silniki z Michaelem
Male.svg
Brandon Członek Załogi Nie żyje Ruszył w podróż kajutą z Minkowskim. Jako pierwszy doświadczył symptomów "podróży w czasie", a następnie oszalał. Nie wiadomo w jaki sposób zmarł - prawdopodobnie w identyczny jak Minkowski.
Regina.jpg
Regina Kontakt telefoniczny Nie żyje Odbiera połączenia przychodzące, po tym jak Minkowski zachorował. Popełniła samobójstwo, skacząc za burtę.
Hendricks.jpg
Hendricks Sternik Nie żyje Uruchamia silniki i kieruje statek kursem 305, zgodnie z zaleceniem Desmonda.
Najemnicy
Keamy.jpg
Keamy Członek Załogi Nie żyje Keamy z Las Vegas jest obecny na statku podczas przylotu Franka, Desmonda i Sayida. Ginie z rąk Bena.
OMAR1.jpg
Omar Członek Załogi Nie żyje Omar z Florydy asystuje Keamy'emu. Ginie w starciu z Tamtymi
Mayhew.jpg
Mayhew Członek Załogi Nie żyje Jeden z grupy dowodzonej przez Keamy'ego. Zostaje ciężko ranny po starciu z Czarnym Dymem, umiera na statku przez zbyt poważne obrażenia.
Kokoumain.jpg
Kocol Członek Załogi Nie żyje Jeden z grupy dowodzonej przez Keamy'ego. Ginie w starciu z Tamtymi
Lacourmain.jpg
Lacour Członek Załogi Nie żyje Jeden z grupy dowodzonej przez Keamy'ego. Ginie w starciu z Tamtymi
Copeland.jpg
Redfern Członek Załogi Nie żyje Jeden z grupy dowodzonej przez Keamy'ego. Ginie w starciu z Tamtymi
Ekipa ratunkowa
Naomidorrit.jpg
Naomi Dorrit Ochroniarz, szef grupy Nie żyje Naomi została wynajęta przez Matthewa Abbadona, aby ochraniać członków ekipy ratunkowej i sprowadzić ich bezpiecznie z powrotem. Została zabita przez Locke'a.
Daniel4x02.jpg
Daniel Faraday Fizyk, naukowiec Nie żyje Przybył na wyspę, by badać dziwne zjawiska na niej zachodzące. Obliczył różnicę czasu między wyspą a światem zewnętrznym
Milesfoto.jpg
Miles Straume Spirytysta Żyje Miles Straume przybył na wyspę, aby odnaleźć Benjamina Linusa i dostarczyć go swojemu szefowi.
Charlotte2.jpg
Charlotte Lewis Antropolog Nie żyje Charlotte przybywa badać historię i kulturę wyspy. Robi Danielowi testy pamięciowe.
Lapidus.jpg
Frank Lapidus Pilot Żyje Frank Lapidus jest pilotem helikoptera, który wylądował na wyspie. Zna na pamięć listę pasażerów lotu 815. W tym dniu to on miał pilotować feralny lot.

Ciekawostki Edytuj

  • Co ciekawe - gdy Kahana odpływa z Fiji to na jej pokładzie jest tylko jeden helikopter.
    • Biorąc pod uwagę fakt, że Frank jest jedynym pilotem, gdy Naomi wylądowała na wyspie możliwe, że udalo mu się wyratować śmigłowiec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki