Fandom

Lostpedia

Kevin Callis

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kevin Callis jest oficerem policji w Miami. Wziął ślub z Kate; był jej mężem przez około 6 miesięcy.

Kate zaczęła spotykać się z Kevinem kiedy była już poszukiwana przez policję jako zbieg. Ukryła przed nim swoją mroczną przeszłość. W relacjach z Kevinem i innymi ludźmi używała fałszywego imienia „Monica”. Pomimo tych oszustw, wyznała miłość Kevinowi i wyraziła chęć zostania jego żoną. Ślubu udzielił im zaprzyjaźniony z rodziną Kevina ksiądz.

180px-Ido-kate-in-church.jpg

Ślub Kate i Kevina

W przeddzień uroczystości Kate przyszła do hotelowego pokoju. Niosła ze sobą welon. Po chwili ktoś zaczął dobijać się do drzwi. Informował, że jest z policji i musi przeszukać każde hotelowe pomieszczenie. Po otworzeniu drzwi przez Kate okazało się, że osobą rewidującą hotel jest… jej narzeczony, Kevin. Postanowili się „zabawić”, chociaż podobno oglądanie panny młodej przed ślubem przynosi pecha. Później leżeli w łóżku i rozmawiali. Kevin zapewnił narzeczoną o tym, iż darzy ją gorącym uczuciem.

Auto-kevincallis.jpg

Kate czekająca na wracającego z pracy Kevina

‎ Upłynęło nieco czasu od ślubu. Kate, szczęśliwa mężatka, robiła zakupy w supermarkecie. Zaopatrzywszy się w żywność, zadzwoniła z budki do szeryfa Edwarda Marsa – późniejszego pasażera lotu 815, który eskortował Kate do Stanów. Oświadczyła mu, iż nie chce już dłużej uciekać i chciałaby żyć spokojnie ze swym ukochanym. Edward zgodził się na to, żeby już Kate nie ścigać, pod warunkiem, że ta będzie siedziała cicho i rzeczywiście się ustatkuje. Jednak Kate nie chce się ustatkować – o mało co nie zaszła w ciążę – zrobiła sobie test i była przerażona myślą, że mogłaby mieć dziecko.

Tymczasem 6 miesięcy po ślubie Kevin zaproponował żonie miesiąc miodowy na Kostaryce. Pojawił się problem m.in. z paszportem. Wtedy Kate postanawiła wyznać Kevinowi prawdę, akurat w momencie, gdy ten siedział nad rejestrem osób ściganych. Wcześniej dosypała mu środków nasennych do napoju. Po usłyszeniu od „Moniki” mrocznej prawdy, Kevin zwalił się nieprzytomny na ziemię, a Kate z płaczem wcisnęła mu w dłoń łańcuszek otrzymany od Suzanne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki