FANDOM

HAZMAT, to uniwersalny kombinezon mający na celu ochronę człowieka przed szkodliwymi substancjami. Słowo HAZMAT jest skrótem od angielskich słów "Hazardous Materials", oznaczających szkodliwe, niebezpieczne substancje. W skład takiego stroju wchodzą także specjalne aparaty pomiarowe i komunikacyjne. Zwykle taki strój musi być poddany odkażaniu i dezynfekcji, zanim użytkownik będzie mógł go zdjąć. Takich czynności nie zaprezentowano w serialu.

W odcinku Live Together, Die Alone: Part 1, operator stacji Łabędź - Kelvin ubierał się w taki stój, podczas wypadów poza stację, do których zaliczamy także akcję ratunkową, w której uratował Desmonda. Później, Desmond obserwował Kelvina i odkrył rozdarcie w jego kombinezonie. Odkrył, iż choroba, o której mówił Kelvin była podstępem. Desmond podążył za Kelvinem i opuścił stację bez stroju ochronnego. Śledzenie Kelvina skończyło się jego przypadkową śmiercią w bójce i awarią systemu. Pomimo tego, iż Desmond uznał, że choroba nie istnieje, wciąż wstrzykiwał sobie szczepionkę i był bardzo zaskoczony kiedy zobaczył po raz pierwszy Locke'a, który powiedział mu, iż żaden z rozbitków nie zachorował.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki