Fandom

Lostpedia

Kombinezon HAZMAT

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

HAZMAT, to uniwersalny kombinezon mający na celu ochronę człowieka przed szkodliwymi substancjami. Słowo HAZMAT jest skrótem od angielskich słów "Hazardous Materials", oznaczających szkodliwe, niebezpieczne substancje. W skład takiego stroju wchodzą także specjalne aparaty pomiarowe i komunikacyjne. Zwykle taki strój musi być poddany odkażaniu i dezynfekcji, zanim użytkownik będzie mógł go zdjąć. Takich czynności nie zaprezentowano w serialu.

W odcinku Live Together, Die Alone: Part 1, operator stacji Łabędź - Kelvin ubierał się w taki stój, podczas wypadów poza stację, do których zaliczamy także akcję ratunkową, w której uratował Desmonda. Później, Desmond obserwował Kelvina i odkrył rozdarcie w jego kombinezonie. Odkrył, iż choroba, o której mówił Kelvin była podstępem. Desmond podążył za Kelvinem i opuścił stację bez stroju ochronnego. Śledzenie Kelvina skończyło się jego przypadkową śmiercią w bójce i awarią systemu. Pomimo tego, iż Desmond uznał, że choroba nie istnieje, wciąż wstrzykiwał sobie szczepionkę i był bardzo zaskoczony kiedy zobaczył po raz pierwszy Locke'a, który powiedział mu, iż żaden z rozbitków nie zachorował.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki