Fandom

Lostpedia

Leslie Arzt

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Udostępnij

Przed katastrofą

Był nauczycielem nauk biologiczno-chemiczno-fizycznych w szkole średniej. Inni rozbitkowie nazywali go Dr Arzt, co sugeruje, że uzyskał tytuł doktora nauk. Miał trudny charakter, był nielubiany przez kolegów oraz prawdopodobnie także przez uczniów. Rozpadło się jego małżeństwo.

Na wyspie

Od początku pobytu na wyspie zajmował się zbieraniem nie spotkanych wcześniej przez niego gatunków roślin i zwierząt. To on pokazał Nikki pająka, który poniekąd przyczynił się do śmierci dziewczyny i jej chłopaka.

Arzt wykazuje się dużą wiedzą z biologii, chemii i geografii. Przyczynił się do wydostania dynamitu z Czarnej Skały.

Ginie w skutek nieszczęśliwego wypadku, gdy dynamit owinięty w bluzkę Kate pod wpływem nieostrożności eksploduje. Dzieje się to na oczach Jacka, Kate, Hurleya i Locke'a.

Ciekawostki

  • Arzt to po niemiecku lekarz.
  • W jednym z Lost Missing Pieces (konkretnie Tropical Depression) Arzt przyznaje się, że zmyślił historię o monsunach, by tratwa szybciej wyruszyła na trasę.
  • W Sydney znalazł się, gdyż umówił się przez internet z pewną kobietą. Aby doszło do spotkania posłużył się zdjęciem kolegi. Kobieta uciekła z restauracji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki