Fandom

Lostpedia

Lisa Gellhorn

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł jest związany z grą Lost: Via Domus

Lisa Gellhorn to jedna z głównych postaci z gry Lost:Via Domus.

Przed katastrofą

Urodziła się w 1976 roku w Nowym Jorku. Była dziennikarką w gazecie "Los Angeles Sun". W 2004 poznała Elliotta Maslowa podczas wakacji w Tajlandii. Po sześciomiesięcznym romansie decyduje się jednak przerwać związek.

Na przełomie sierpnia i września 2004 pracowała nad sprawą Zorana Savo, który zabił jej siostrę. Od sklepikarza Rico dowiedziała się, że Bośniak ukrywa się w Hotelu Persefona w Sydney. Później wychodzi na jaw, że Rico był także informatorem Elliotta. W hotelu Lisa prosi Elliotta o współpracę przy ominięciu blokującego drogę do windy ochroniarza współpracującego z Savo, jednak ten wydaje Lisę ochroniarzowi i sam wchodzi do windy, zaś Lisa zostaje zaprowadzona przed Savo, a gdy odmawia wydania Elliotta, zastrzelona przez niego. Jej ciało znaleziono następnego dnia w porcie w Sydney.

Na wyspie

Lisagellhorn.jpg

Lisa

Lisa kilkukrotnie ukazuje się Elliottowi w wizjach, co często pomaga mu odzyskać pamięć.

Gdy Elliott po odpłynięciu z wyspy łodzią po raz drugi budzi się na miejscu katastrofy, podbiega do niego zakrwawiona Lisa i mówi "O mój Boże, udało się nam. Żyjemy"...

Ciekawostki

  • Zna co najmniej trzy języki: angielski, francuski i tajski.

Pytania bez odpowiedzi

  • Czy żyje i czy była na pokładzie lotu 815?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki