FANDOM

Lista tylnej części samolotu

TailsList

Lista znaleziona przy Innym

Napisana przez wysłanego do rozbitków z tylniej części samolotu Goodwina, zawierała imiona tych, których inni zabrali w nocy, podczas której została znalezina lista.

Lista Środkowej części samolotu

Ethan Rom został wyznaczony do zrobienia listy środkowej części samolotu. Lista prawdopodobnie nie powstała, ponieważ został on zabity przez Charliego. W odcinku Maternity Leave Tom upomina Ethana, dlaczego nie zrobił listy przed uprowadzeniem Claire.

Lista Ms. Klugh

MichaelsPaper

Lista Ms. Klugh

Listę tą otrzymał Michael od Ms. Klugh. Zagroziła, że jeśli mężczyzna nie wróci z tymi osobami, nigdy już nie zobaczy Walta.

Osoby z tej listy :

Lista Jacoba

W odcinku I Do, Pickett powiedział: "Shepharda nawet nie było na liście Jacoba.".

Lista Bena

Ben przygotował dla Sayida listę ludzi do "likwidacji". Sayid wyznaje to Elsie, dziewczynie, z którą się umawia, a której pracodawca, "Ekonomista", na owej liście figuruje. Był na niej również Pan Avellino, zabity przez Sayida w epizodzie The Economist. Z tego, co Sayid powiedział do Bena, można wywnioskować, że na liście było więcej osób poza wymienioną dwójką.

Mikhail Bakunin

Jednooki mówi, że Kate, Locke'a & Sawyera nie ma na liście ponieważ "mają wady".