FANDOM

Munson jest postacią z retrospekcji Sawyera (Sezon 3,odcinek Every Man for Himself). W odcinku tym nazywany był jedynie "Munson".

Munson odsiadywał swój wyrok w tym samym więzieniu co Sawyer. Został skazany za kradzież 10 milionów dolarów rządowi USA, które gdzieś ukrył. Munson był w więzieniu poniżany i bity przez innych więźniów, ale naczelnik więzienia, Harris starał się go ochraniać. Robił to, ponieważ chciał się dowiedzieć, gdzie więzień ukrył łup - prawdopodobnie dla siebie.

Sawyer przekonał Munsona, aby mu zaufał. Ten zrobił tak, zauważając, przed czym ostrzegał go Sawyer, że zarówno naczelnik, jak i jego żona starają się wyciągnąć od niego informacje o miejscu ukrycia pięniędzy. Munson zdradził Sawyerowi gdzie są pieniądze.

Sawyer jednak oszukał Munsona. Spotkał się z naczelnikiem Harrisem w sali więziennej. Przy obecności agentów skarbu państwa Sawyer powiedział naczelnikowi gdzie ukryte są pieniądze. Dzięki temu Sawyer został natychmiastowo zwolniony z więzienia, a nagrodę polecił przelać na konto jego córki - Clementine Phillips.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki