FANDOM

Ogonowcy

Podczas rozbicia się samolotu lotu oceanic 815 tylna część samolotu rozdała się na pół i wylądowała po drugiej stronie wyspy niż postacie które poznajemy w pierwszym sezonie, tak więc ogonowcy jest to potoczna nazwa grupy rozbitków z ogona samolotu. Grupa ta liczyła 23 osoby. Należeli do nich: Ana Lucia, Eko, Libby, Bernard, Cindy, Nathan, Emma, Zack oraz Goodwin który później okazał się być szpiegiem Innych.

Art11c

rozdarcie sie samolotu podczas katastrofy

Ataki ze strony innych

W przeciwieństwie do grupy ze środkowej części, oni byli częściej atakowani. Pierwszej nocy na wyspie 3 ogonowców zostało zabranych przez Innych. Podczas tego porwania, dwóch Innych zostało zabitych przez rozbitków z tylnej części samolotu. Zdecydowali żeby zostać na plaży, aby podtrzymać sygnał ratunkowy w postaci ognia. W późniejszych dniach czterech ogonowcow zginęło na skutek odniesionych ran. W dwa tygodnie po katastrofie Inni uderzyli ponownie i porwali kolejne dziewięć osób, w tym dzieci - Emmę i Zacka. Dwoje dorosłych z dziewięciu porwanych dołączyło później do Innych, byli widoczni później jako postacie drugoplanowe w obsadzie innych (grające w tle), byli to Michael deYcaza i Bob G widziani w epizodzie The Other 48 Days. Zabity został również jeden z innych, Goodwin, któremu Ben kazał sporządzić listę ogonowcow. Jednak w odcinku One of Us dowiadujemy się, że śmierć mężczyzny była w pewnym sensie zaplanowana przez Bena.

15 dnia w odcinku The Other 48 Days ogonowcy rozbili obóz niedaleko małej rzeczki. Nathan został zatrzymany jako więzień w prowizorycznej Wilczym dole i wygłodzony przez Anne Lucie, która wierzyła, że jest szpiegiem. Kobieta obiecała odcinać jego palce, został uwolniony przez Goodwina, który złamał mu szyję podczas ucieczki z wilczego dołu. Po zniknięciu Nathana ogonowcy znów się przemieści.

27 dnia rozbitkowie z tylnej samolotu części odkryli i przenieśli się do opuszczonej przez Inicjatywę Dharma Stacji Strzała. W pudełku odkryli radio. Goodwin w towarzystwie Anny-Lucia zabrał radio w wyższe tereny, żeby złapać sygnał. Jednakże w międzyczasie kobieta skonfrontowała się z Goodwinem i zabila go w walce.

Połączenie się grup

Należy dodać ze obie grupy rozbitków o sobie nie wiedziały i myśleli że są jedynymi ocalałymi w katastrofie. 45 dnia Jin, Michael i Sawyer omyłkowo wzięli ich za Innych gdy zostali przez nich uwięzieni. Gdy dowiadują się o grupie ze środkowej części, postanawiają udać się do ich obozu.

Kiedy ogonowcy dowiedzieli się ze istnieją inni rozbitkowie lotu oceanic airline zdecydowali się odbyć podróż wzdłuż wyspy trzymając się linii brzegowej i przenosząc rannego Sawyera. Krótko przed dojściem do obozu rozbitków z przedniej części Cindy zniknęła i w zamieszaniu Ana Lucia przypadkowo zadaje śmiertelny strzał do Shannon.

Kiedy rozbitkowie z tylnej części samoloty oraz ci z przedniej części połączyli się, żyło tylko czworo ogonowcow: Ana Lucia, Mr. Eko, Libby, i Bernard. Po morderstwach Ana Lucia, Libby, i Eko's w The Cost of Living, Bernard został jako jedyny który nie zginął i nie został porwany przez innych. Pięć osób z ogonowcow dołączyło do innych: Cindy, Emma, Zack, i dwóch ogonowcow drugoplanowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki