FANDOM

Pani Gardner jest jedną z postaci występujących w odcinku Confirmed Dead. Jej wnuczek został zamordowany. Kobieta wynajęła Milesa, aby przeprowadził seans egzorcyzmu i wypędził z jej domu w Kalifornii ducha zmarłego wnuczka, który ją nachodził. Po przybyciu do domu pani Gardner, Miles rozpoczął seans. Powiedział także: "Co by się teraz nie działo, cokolwiek pani usłyszy, proszę nie iść na górę". Miles poszedł w górę schodami do pokoju wnuczka kobiety. Ustawił swój przyrząd na stole i uruchomił go. Usiadł na łóżku i zaczął mówić do pustego pokoju. Mówił do tajemniczej "osoby", że nie robi ona nic dobrego dla swojej babci, pozostając na miejscu, i że przysparza jej bólu. Miles powiedział, że chciałby móc powiedzieć pani Gardner, że "słuchający" w końcu odszedł, ale nie może tego zrobić, dopóki nie dowie się gdzie "to" jest. Nagły hałas przykuł jego uwagę do biblioteczki. Odsuwając ją, mężczyzna odkrył plik banknotów (200 $) i mały foliowy woreczek wypełniony żółtym proszkiem. Miles przywłaszczył sobie pieniądze, podmienił proszek, a potem powiedział "słuchającemu", że ten może odejść. Następnie wrócił na dół i oznajmił pani Gardner, że jej wnuczek "odzyskał spokój". Miles, prawdopodobnie mający poczucie winy, dał jej część znalezionych pieniędzy - 100 dolarów - mówiąc, że "To nie było aż tak trudne, jak myślałem". Przed odejściem Milesa pani Gardner uściskała go serdecznie i podziękowała za okazaną pomoc.

Pytania bez odpowiedzi

Pytania bez odpowiedzi
  1. Nie odpowiadaj tutaj na pytania.
  2. Pytania powinny być obiektywne i neutralne.
  3. Nie sugeruj odpowiedzi.
Teorie na temat tych pytań znajdują się w artykule: Pani Gardner/Teorie
  • Dlaczego w jej domu widzimy zdjęcia Eko gdy był młodszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki