Fandom

Lostpedia

Sam Austen

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sam Austen był pierwszym mężem Diane oraz mężczyzną, którego Kate uważała przez wiele lat za swego prawdziwego, biologicznego ojca. Pracował jako chorąży w amerykańskiej armii, w pierwszym, drugim i trzecim Batalionie oraz w 75-tym pułku.

Był zakochany w Diane, ale ich związek z czasem rozpadł się, prawdopodobnie przez przedłużającą się wyprawę wojenną, w której uczestniczył Sam, i w czasie której Diane być może związała się z Waynem (termin poczęcia Kate).

Sam służył również w Iraku w Kuwejcie podczas operacji „Pustynna Burza”. Wówczas spotkał Sayida i przekonał go do współpracy z armią amerykańską. Po zakończeniu akcji jechał samochodem z innymi żołnierzami, którzy wypuścili Sayida na wolność.

Normal whatkatedid-promo04.jpg

Pożegnanie Sama z Kate

Kilka lat później Kate odwiedziła jednostkę wojskową (Biuro Armii Rekrutacyjnej), w której pracował Sam Austen, człowiek, który, jak sądziła, jest jej ojcem. Powiedziała mu, że niedawno odkryła, że jej biologicznym ojcem jest Wayne i zapytała, dlaczego wcześniej nikt jej o tym nie powiedział. Sam odpowiedział, że miał świadomość tego, że Kate na pewno zabije Wayne’a, jeśli kiedykolwiek pozna prawdę. Jednocześnie przyznał się przed Kate, że nadal bardzo ją kocha, nie ważne, czyją jest córką. Po ostatnim, czułym przytuleniu z Kate Sam dał Austen godzinę czasu na zniknięcie, a potem poinformuje policję o jej obecności w mieście.

Ciekawostki

YoungKate.jpg

Zdjęcie młodej Kate

  • Gdy Sam jechał samochodem z innymi żołnierzami i z Sayidem po zakończeniu akcji "Pustynna Burza", mogliśmy zobaczyć trzymane w jego ręce zdjęcie młodej Kate (One of Them).
180px-Sayid on TV.jpg

Kate odwiedza Sama. W tv Sayid

  • W odcinku What Kate Did, podczas spotkania Kate i Sama w jednostce wojskowej, w tle wyraźnie możemy dostrzec zdjęcie Sayida, które pojawiło się na ekranie telewizora.
  • Kate twierdziła, że nauczyła się z Samem polować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki