Fandom

Lostpedia

So It Begins

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
  <<< 1   << 2   < 3 Zagubieni: Zagubione fragmenty (Postacie) 4 >   5 >>   6 >>>  
#01 The Watch #06 Room 23 #10 Jack, Meet Ethan. Ethan? Jack
#02 Hurley and Frogurt #07 Arzt and Crafts #11 Jin Has a Temper-Tantrum ...
#03 King of the Castle #08 Buried Secrets #12 The Envelope
#04 The Deal #09 Tropical Depression #13 So It Begins
#05 Operation: Sleeper

Streszczenie

Epizod pokazany jest z perspektywy psa Vincenta. Biegnie on przez dżunglę znajdując po drodze rozrzucone walizki. W pewnym momencie zatrzymuje się i zaczyna obserwować stojącą postać. Początkowo ukazana jest tylko dolna połowa ciała osoby. Ma ona na nogach białe buty i szare, garniturowe spodnie. Gdy kamera ukazuje całą postać okazuje się, że jest to Christian Shephard, ojciec Jacka. Pies podbiega do mężczyzny, a ten zaczyna go głaskać, a następnie nakazuje mu odnaleźć w puszczy jego syna i pomóc mu odzyskać przytomność, gdyż jak to mówi "czeka go wielkie zadanie". Vincent ponownie biegnie przez dżunglę gdzie odnajduje nieprzytomnego Jacka. Po tym następuje scena otwierającego się oka z początku pierwszego odcinka oraz pierwsze kilkanaście sekund następujące po tym.

Ciekawostki

Gdy pies Vincent odbiega, Christian Shephard mówi do siebie "He has work to do". Bardzo podobne zdanie ("Because you have work to do" wypowiada do Locke'a zjawa Walta nad zbiorową mogiłą pracowników DHARMY. Może to sugerować, że tak zjawa Christiana, jak i Walta, są reprezentacją tej samej postaci - być może Jacoba.

  • Zjawa Christiana i Walta była czarnym dymem.

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki