FANDOM

Stacja Zwierciadło
The Looking Glass
Looking.jpg
TheLookingGlass.png
Pierwszy raz w 
Through the Looking Glass: Part 1
Zniszczona w 
Through the Looking Glass: Part 1
Odkryta przez 
Charlie, Desmond
Przeznaczenie 
Blokowanie sygnału radiowego
Numer 
Nieznany
Status 
Częściowo zalana
Zniszczona przez 
Mikhail Bakunin
3x21 looking glass inside.jpg

Bonnie i Greta wewnątrz stacji

Looking2.jpg

Wnętrze stacji

Stacja Zwierciadło (ang. The Looking Glass) jest podwodną stacją Inicjatywy DHARMA. Stacja ta wydaje się być podwodną przystanią dla łodzi podwodnej. Według Juliet stacja ta została zalana w wyniku wypadku. Nie posiada ona szczegółowych informacji na jej temat. Wie tylko, że znajduje się pod wodą i służy do blokowania sygnałów wychodzących z wyspy, nie będących wysyłanymi przez Innych.

W jednej ze swych wizji Desmond widzi Charliego, który przedostaje się do stacji, przełącza dźwignię by zatrzymać zakłócanie sygnału, po czym tonie. Kiedy Charlie dostaje się do wnętrza stacji, okazuje się jednak, że nie jest ona zalana, a w jej wnętrzu znajduje się dwójka innych: Greta i Bonnie.

Powiązania

  • Nazwa stacji oraz królik znajdujący się na jej logo to nawiązanie do powieści "Alicja w Krainie Czarów".
  • Budowla była widziana wcześniej w filmie z Pokoju 23.

Teorie

  • Na mapie UV z łabędzia nie jest być może zaznaczona, gdyż ona przedstawia położenie stacji na wyspie, a nie w oceanie i drugiej wyspie.
    • Być może na mapie Zwierciadło było narysowane, lecz później (po fałszywym zalaniu) ją zmazano. Widać ja dokładnie w lewym górnym rogu mapy.
    • Może to też być CV IV teorię tą zdają się potwierdzać napisy wokół tego miejsca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki