FANDOM

Tom Friendly był wysokiej rangi członkiem Tamtych. Możliwe, że miał status zastępcy Bena. Pierwszy raz pojawił się, gdy rozbitkowie na tratwie próbowali uciec z wyspy.

Przed katastrofą

Przebywał na wyspie na długo przed katastrofą lotu 815. Prawdopodobnie zdarzało mu się opuszczać Wyspę, w życiu prywatnym Tom był homoseksualistą jednak nie wiadomo czy na Wyspie, wśród Innych miał jakiegoś partnera oraz czy jego towarzysze wiedzieli o orientacji Friendliego.

Na wyspie

MF1.jpg

Tom ze sztuczną brodą

Poza Wyspa

Arturoitom.jpg

Opuszcza wyspę w celu zwerbowania Michaela do szpiegowania na statku(Meet Kevin Johnson). Znajduje go na Manhattanie w zaułku, w którym mężczyzna próbował się zabić. Tom wdaje się w bójkę z Michaelem, po czym mówi mu, że wyspa nie pozwoli mu na to, żeby się zabił. Odchodzi do Hotelu Earle. Michael odwiedza go w apartamencie, gdzie Tom przebywa ze swoim partnerem- Arturo. Tom opowiada o tym, że Charles Widmore wykopał 324 ciała i zakupił starego Boeinga 777. Przekazuje mu informacje jak dostać się na frachtowiec.

Teorie

  • Odpowiedzialny za kontakt Tamtych z rozbitkami.

Pytania na które nie uzyskaliśmy odpowiedzi

  • Dlaczego Tamci chcą, aby rozbitkowie wierzyli, że są nierozwinięci - sztuczna broda, zniszczona odzież?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki