Fandom

Lostpedia

Tom Friendly

1347stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tom Friendly był wysokiej rangi członkiem Tamtych. Możliwe, że miał status zastępcy Bena. Pierwszy raz pojawił się, gdy rozbitkowie na tratwie próbowali uciec z wyspy.

Przed katastrofą

Przebywał na wyspie na długo przed katastrofą lotu 815. Prawdopodobnie zdarzało mu się opuszczać Wyspę, w życiu prywatnym Tom był homoseksualistą jednak nie wiadomo czy na Wyspie, wśród Innych miał jakiegoś partnera oraz czy jego towarzysze wiedzieli o orientacji Friendliego.

Na wyspie

MF1.jpg

Tom ze sztuczną brodą

Poza Wyspa

Arturoitom.jpg

Opuszcza wyspę w celu zwerbowania Michaela do szpiegowania na statku(Meet Kevin Johnson). Znajduje go na Manhattanie w zaułku, w którym mężczyzna próbował się zabić. Tom wdaje się w bójkę z Michaelem, po czym mówi mu, że wyspa nie pozwoli mu na to, żeby się zabił. Odchodzi do Hotelu Earle. Michael odwiedza go w apartamencie, gdzie Tom przebywa ze swoim partnerem- Arturo. Tom opowiada o tym, że Charles Widmore wykopał 324 ciała i zakupił starego Boeinga 777. Przekazuje mu informacje jak dostać się na frachtowiec.

Teorie

  • Odpowiedzialny za kontakt Tamtych z rozbitkami.

Pytania na które nie uzyskaliśmy odpowiedzi

  • Dlaczego Tamci chcą, aby rozbitkowie wierzyli, że są nierozwinięci - sztuczna broda, zniszczona odzież?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki