FANDOM

Wnuczek pani Gardner był nastoletnim dilerem narkotyków, który mieszkał w domu swojej babci, pani Gardner, w Inglewood (Kalifornia). Po jego zamordowaniu babcia wynajęła Milesa Straume'a, aby wypędził nękającego ją ducha wnuczka. Po przybyciu do domu pani Gardner, Miles rozpoczął seans. Powiedział także: "Co by się teraz nie działo, cokolwiek pani usłyszy, proszę nie iść na górę". Miles poszedł w górę schodami do pokoju wnuczka kobiety. Ustawił swój przyrząd na stole i uruchomił go. Usiadł na łóżku i zaczął mówić do pustego pokoju. Mówił do tajemniczej "osoby", że nie robi ona nic dobrego dla swojej babci, pozostając na miejscu, i że przysparza jej bólu. Miles powiedział, że chciałby móc powiedzieć pani Gardner, że "słuchający" w końcu odszedł, ale nie może tego zrobić, dopóki nie dowie się gdzie "to" jest. Nagły hałas przykuł jego uwagę do biblioteczki. Odsuwając ją, mężczyzna odkrył plik banknotów i mały foliowy woreczek wypełniony żółtym proszkiem. Miles przywłaszczył sobie pieniądze, podmienił proszek, a potem powiedział "słuchającemu", że ten może odejść. Wrócił na dół i oznajmił pani Gardner, że udało mu się i "On odzyskał spokój". Miles zwrócił kobiecie część pieniędzy mówiąc: "To nie było aż tak trudne, jak myślałem", a potem wyszedł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki